Citas.

"La vocacion del politico de carrera es hacer de cada solucion un problema. "
Woody Allen

"La política es el arte de buscar problemas, encontrarlos, hacer un diagnostico falso y aplicar después los remedios equivocados."
Groucho Marx

"la política es demasiado importante como para dejarla en manos de los políticos profesionales"
Varios autores

viernes, diciembre 12, 2008

Sigo asombrado.


Siempre que miro el Live traffic feed de ahí al lado aparece una o varias visitas a la entrada "ana mía". Que, de largo, es la entrada más visitada.

 Mañana vuelvo a viajar. No se si llevarme el PC. Si lo llevo os enteraréis. Bueno, a riesgo de que esto parezca un twitter, publico esta entrada tan breve. Con una pregunta final ¿dónde hice esa foto?.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola.

Anónimo dijo...

"Que los llïoneses tenemos una cultura propia y desemeyada del nuesu alrodiu ye una verdá irretrucable. Esa identidá plásmase en tolas manfiestaciones culturales y artísticas antiguas ou modernas, tradicionales ou na vanguardia, remaneciendu un rescueldu de sabiduría, visión única y presonal que s’afita a los tiempos que ye cuerrespuenden peru ensin perdere la esencia propia: pintura, escultura, arquiteutura, tïatru, música, llingua, el mou de poblar el sou territoriu y responder a la sua rïalidá, son basas nas qu’amosamos la nuesa presonalidá cumu colleutivu humanu. N’esti sen, la Conceyería de Cultura Llïonesa del conceyu de Llión quier potenciare la cultura llïonesa, promovere la conocencia de lu que fumos, de lu que somos, y de lu que queremos sere. Eiquí alcuéntrase un pasáu enchenu de sabiduría milenaria cun un presente que recueye la heredanza del tiempu. Peru nunca perdemos la mirada pal futuru, qué queremos sere, cúmu seremos selu, un futuru colleutivu suma de futuros individuales. Un futuru de Llión y pa Llión."

Fuente: página web del Ayto. de León.

Anónimo dijo...

¿Dónde se borra uno de ser leonés?

Juanjo Jambrina dijo...

Haciéndote asturianu y falando bable ¡ho¡

Juanjo Jambrina dijo...

Hepta, ni puta idea sobre la mariposa. Lo único que sé es que no es un mariposa Ulises.

¿En León? Perdón. ¿En Llïón?

Anónimo dijo...

I Ciclu de Conferencias Reinu de Llión Programa

Desendolcadas dende abril y 2 a Xunu y 18, 2008. Tratónunse temas variadas sobru la cultura y arte llïoneses en tolos aspeutos:

* • Pías na Piedra - Víctor M. Díez y Eloisa Otero. Abril y 2.
* • Efeutos Dixitales y Animación 3D Made in Llión – Juan Carlos Mostaza (Abril y 9). Incluyíu la proyeición del curtiumetrax “Broken Wire”.

...

Fuente: página web del Ayto. de León.

Desentona la segunda.

Anónimo dijo...

Ye mui probable que la foto esté feita nun espaciu abiertu que ta asitiáu cerca de Cuevas.

Toi desbocau.

heptafon dijo...

Casi, la foto está tomada en NY, en un jardín de una iglesia en Houston street. Y perdón por mi escaso lliones. Como no tengo fotoblog voy puxando les semelles cuandu y cumu puedu. (amestao asturiano y lliones).

heptafon dijo...

No están mal esas iniciativas para un ayuntamiento al borde de la quiebra... .

Vaya nevada hoy en León.

Si te gusta...

/* esto es lo de Google Analitycs */